Biżuteria DIY

Święta, święta - coraz bliżej. Co Wy na to, by nauczyć się robić biżuterię, skoro na dworze tak zimno?

Jeśli tak jak ja nie jesteś fanem zimy, pewnie średnio chce Ci się wychodzić na długi czas z domu, marznąć i brodzić w śniegu po kolana. Ale zostawanie w domu wcale nie oznacza, że trzeba się nudzić czy zabijać czas przed telewizorem.

W okresie świąt pewnie zdarzą nam się imprezy, choćby wyjazd do rodziny czy świąteczne spotkanie ze znajomymi. Wypada dobrze wyglądać na takie okazje, a jeśli brakuje nam świeżych dodatków i biżuterii, która urozmaici nasz strój, czemu by nie zrobić ich samemu? Zwłaszcza tanim kosztem, bo przecież każdy grosz przyda się na ten wymarzony prezent dla przyjaciółki!
Zobaczcie, jak zrobić kilka ciekawych projektów samemu - szybko i bez nadwyrężania budżetu.





Pomysły na pewno kreatywne i na pewno tanie. A może też przydadzą się jako inspiracja na świąteczny prezent? Ja na pewno mam ochotę spróbować zrobić taki choker.
Co Wy na to? Piszcie w komentarzach!

CONVERSATION

5 komentarze:

  1. Coś niesamowitego,spróbuję cuś takiego zrobić...choć nie wiem czy mi się uda;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ręcznie robiona biżuteria jest zdecydowanie lepszej jakości niż inne wyroby jubilerskie tego typu. Widzę to przede wszystkim po produktach od https://beezoo.pl/ które zarazem bardzo chętnie kupuję. Przecież gdy ktoś wykonuje biżuterię własnoręcznie to wkłada w tą pracę ogrom wysiłku i serca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem od niedawna zaczęłam zajmować się robieniem swojej biżuterii. Nawet nie wiedziałam, że to zajęcie może być tak wciągające. Aktualnie mam półfabrykaty jubilerskie https://pl.silvexcraft.eu/2-polfabrykaty-jubilerskie i jestem na etapie kończenia pierwszych wyrobów jubilerskich.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię nosić różnego rodzaju biżuterią oraz eksperymentować z różnymi formami. Ciekawe inspiracje są na stronie https://esclusiva.pl/Dlugie-kolczyki . Biżuteria typu fashion

    OdpowiedzUsuń